BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!


ShoutMix chat widget

Sabtu, 8 Ogos 2009

hari untuk berkabung

bukan mudah untuk aku menerima kekalahan ini..
bukan senang untuk aku berhadapan dengan semua orang untuk aku berkata yang aku telah kalah dalam pertaruhan ini..
memeng benar,,
setiap pertaruhan pasti ada kalah dan menang,
tetapi, kalu korang ada kat posisi aku..
korang juga pasti akn merasa apa yang aku kalahkan..
tak mampu untuk aku mengalirkan air mata untuk meratapi kesedihan ini..
aku terus berfikir, dimana silapnya kami pada hari ini??
tolong terangkan pada aku?
ya allah, besar ujian MU.
aku begitu malu dengan semua ini...
aku malu dengan kamu semua..
maafkan aku...
aku bukan malaikat ..
aku bukan sempurna..
aku hanya insan biasa..
yang tak punya apa-apa..
aku hanya mampu membuat kalian sedih..
maafkan aku!!!!!
maafkan setiap kesalahan aku di dunia ini............
maafkan saya cikgu...
maaf..........

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.