BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!


ShoutMix chat widget

Rabu, 26 Ogos 2009

hari ke lima berpuasa

salam smua!!
dah lima arie kita puase rupanya..
sekejap je rase nak raya...hehehehe..
takde yang menarik sangat pun arie ni dalam hidup aku..
biase2 je..
aku pun tak tau nak cakap pe..
arie ni aku g ikut kakak aku g bandar..
g la kip mart tu..
tnampak satu beg tepi LV...
peh cantik gile..
takpe2 aku nak kumpul duit nauk beli beg tu..
ayoooo...
cantik sungguh ku rasa!!!
walaupun tak orie..tapi yang penting cantik dan elegan je kalu aku pakai..
aku tak penah kesah pun barang aku beli tu ori ke tak, yang penting cantik!!
betul tak??
k la.. nak siap-siap pegi terawih!!
daaa semua!!
selamat berjuang di bulan mulia ini!!!

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.