BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!


ShoutMix chat widget

Ahad, 2 Ogos 2009

BULAN OGOS DAH!!!

bulan ni aku suka sangat.. sebabnya, bulan ni la aku lahir.. ada lagi 7 hari sebelum hari jadi aku..
so, wat korang2 yang terbace bila birthday aku ni, paham-paham la ye.. hadiah jangan lupe... hehehe..
ari ni, macam biase kot. tapi takde semangat sangat la..
ijat bleh tak datang plak.. aku nak mntak tlong die,.. herm.. takpe la.. mesti ada hal penting la 2...
apa pun.. aku gembira sanagt sb dapat kenal nagan orang yang aku nak sangat kenal.. wah.. berbunga-bunga hati aku bile dia balas msg aku malam tadi.. ayoo... hope sangat dapat kenal ngan die..
mggu ni ada ptndngan kolokium ni.. tak habis-habis lagi.. penat aku tunggu..
semoga semuanya selamat la. nak menang~!!!!!!!!
doa-doakan lah sahabatmu ini ye.. jumpe lagi!!!!!

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.