BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!


ShoutMix chat widget

Rabu, 22 Julai 2009

salam sejahtera semua!!!

semalam aku baru g shopping barang sekolah.. pegi nagan mag je... aku tau die suka jalan, so, tak salah la aku bwak die kan? ktaorg ke bandar 2 naik bas a.t.3... bdak ingat aku pnye awek.. ayoo.... mane leh ada awek.. dieorg tak tau ke???/
kat bandar kitaorg g kfc nak makan, orag tgk mcm pelik je.... ntah la, kitaorg cantik sangat kot.. hahaha...
pastu g gedung, nak cari buku sejarah malaysia.. ayo.. bleh takde palk..pastu kitaorg bejalan la ke kini.. hermm cari la semua brg2 kau 2.. pastu jalan3... pastu balik je.. tak best sangat pun;;;;;... semalm gak aku jmpe pika.. shes different, pika pakai tudung macam yuna sekanrg.. up to date seh pompuan 2.. huhuh... ba;lik semalam tak wat pe sangat, just bukak barang yang aku beli 2 n tak sentuh pun keje2 sekolah.. sometime aku rasa macam busan je nak kene wat keje sekolah dah tua2 ni.. hermmmmm ntah la... ka la tak tau nak bebel pe lagi. cau!!!!!!

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.