BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!


ShoutMix chat widget

Jumaat, 24 Julai 2009

hari yang ceria

semalam aku tak update blog n ari ni aku nak citer gak..

semalam j msg aku.. dah lama aku tak msg die.. aku dah cakap segalanya kat die tntag perassan and emosi aku ni.. aku mengalami perkara yang sama die alami,,,
semalam gak h sms aku.. w00000... tak caye... die siap mntak maap lagi sbb dah lama tak sms aku...
aku pun gumbira lah.. apapun koranglah sahabat-sahabat aku, ijat, hamzah,lin n nab u r my best frenz..
today is kak leny birthday...
huhuhuh... dah 34 taun dah die..
kitaorang siap belikan kek lagi.. wah...seronok sangat malam ni... hopefully we will always heppy...
lagi satu, tak caye sangay safik lambai2 tadi.. hahaha. k la. so happy..

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.