BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MASA ITU DUIT!!!

Terdapat ralat dalam alat ini

ShoutMix chat widget

Khamis, 29 Oktober 2009

a week before zapin competition

preparation memang struggle!!
minggu depan insyaalah bertolak la group aku ke pertandingan zapin tu..
nervous siot!!!
dah peserta pertama bagi wakil mukim!!!
walaupun akak n abg adi takde mase tu, aku kan wat yang paling baik untuk daerah kota ni..
hermmm...
tapi aku masih risaukan kawan2 yang lain..
dieorang still belum cukup kuat...
aku takut aku je yang beria2..
harap dieorang paham la kan..
cuak gak nak pegi btnding.. tahun aku menari..
lebih kurang macam tu la..
kawan2ku!!!
wat yang paling baik ya!!! aku percaya pada kamu semua!!!
ni 1st time aku masuk pertandingan selepas

0 ulasan:

Pengikut

Senarai Blog Saya

About Me

Foto saya
nama penuh saya _u_am_l.
Loading...